Original title: Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
Translated title: Using Social Networks for Promoting the Czech Republic by the CzechTourism Organisation
Authors: ŠKÁBOVÁ, Natálie
Document type: Bachelor's theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Marketing; marketing communications; online marketing; promotional mix; social networks; Marketing; marketingová komunikace; online marketing; propagační mix; sociální sítě
Citation: ŠKÁBOVÁ, Natálie. Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/58827

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515273


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2024-03-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share