Original title:
Marketingová komunikace obce
Translated title:
Municipal Marketing Communication
Authors:
ZLATUŠKOVÁ, Kateřina Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika města i vlastní návrhy a opatření vedoucí ke zlepšení a dalšímu rozvoji marketingové komunikace města.The diploma thesis deals with the analysis of current tools of marketing communication of the city České Budějovice, based on this, the effectiveness of their use is evaluated. Part of the work is an explanation of the most important concepts, characteristics of the city and proposals and measures leading to the improvement and other development of marketing communication of the city.
Keywords:
event marketing; Marketing; marketing communication; marketing mix; municipality; online marketing; tourism.; cestovní ruch.; event marketing; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; obec; online marketing Citation: ZLATUŠKOVÁ, Kateřina. Marketingová komunikace obce. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/57282