Název:
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Překlad názvu:
Financing and marketing strategy in a non-profit organization
Autoři:
ŠMÝKALOVÁ, Miroslava Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou financování a marketingovou strategií v obecně prospěšné společnosti XY. Součástí práce je analýza financování, která byla vypracována na základě materiálů neziskové organizace. O.p.s. XY má velké množství projektů, na které získala dotace z Evropského hospodářského fondu, na tyto projekty a dotace se práce zaměřila detailněji Byl zjišťován jednotlivý poměr cizího financování a také soběstačnost vybrané neziskové organizace. Informace k vypracování byly získány z výkazů zisku a ztrát, rozvahy, výročních zpráv a řízeného rozhovoru s panem ředitelem. Zjištěné informace byly zpracovány a zhodnoceny a na jejich základě byly doporučeny návrhy, které povedou ke zlepšení finanční stability a efektivnosti neziskové organizace. Práce by měla přivést užitek hlavně vrcholovému managementu vybrané o.p.s. a dalším společnostem s podobnou formou vymezení. The bachelor thesis deals with the financial and marketing strategy in a selected non profit organization. Firstly, it describes the term non-profit organization, various forms of financing and used marketing strategies, then it is focused on selected non-profit organization. It analysis financing strategies based on provided documents from non-profit organization. Selected non-profit organization provides to the clients many projects, which are funded by the European union. Thesis is focused on these projects and funds.The funding ratio of foreign funds was determined and also financial self- sufficiency. The information was processed and evaluated and based on this, there were given recommendations, which can lead to financial stability and efficiency of selected non-profit organization. The study should bring the greatest benefit to the top management of the selected company and other similar forms of non-profit organizations.
Klíčová slova:
analýza financování; horizontální analýza; marketingová strategie; neziskové organizace; vertikální analýza; financing analysis; horizontal analysis; marketing strategy; non-profit organization; vertical analysis Citace: ŠMÝKALOVÁ, Miroslava. Financování a marketingová strategie neziskové organizace. České Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/56987