Název:
Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.
Překlad názvu:
The usage of marketing in the company Kostelecké uzeniny a.s.
Autoři:
ALDORF, Martin Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo zjistit současný stav využívání marketingu v rámci podnikové prodejny pomocí různých analytických metod. Jak se zajímá podniková prodejna o zákazníky, nakolik se jim snaží vyhovět a přizpůsobit služby. Práce se věnuje také pohledu z druhé strany, z pohledu zákazníků - jak jsou spokojeni s podnikovou prodejnou a co by na ní změnili.The aim of the bachelor work was to find the current state of a marketing exploitation within the company store by means of various analytical methods. How the company store is interested in its customers, to what extent it tries to satisfy their needs and adjust the services. I tried to look at the issue also from the other side, from the view of customers {--} how they are satisfied with a company store and what they would change about it.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; podniková prodejna; spokojenost; SWOT analýza; vnitřní analýzy; vnější analýzy; zákazníci; company store; customers; external analysis; internal analysis; marketing research; satisfaction; SWOT analysis Citace: ALDORF, Martin. Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15831