Original title:
Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.
Translated title:
The usage of marketing in the company Kostelecké uzeniny a.s.
Authors:
ALDORF, Martin Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo zjistit současný stav využívání marketingu v rámci podnikové prodejny pomocí různých analytických metod. Jak se zajímá podniková prodejna o zákazníky, nakolik se jim snaží vyhovět a přizpůsobit služby. Práce se věnuje také pohledu z druhé strany, z pohledu zákazníků - jak jsou spokojeni s podnikovou prodejnou a co by na ní změnili.The aim of the bachelor work was to find the current state of a marketing exploitation within the company store by means of various analytical methods. How the company store is interested in its customers, to what extent it tries to satisfy their needs and adjust the services. I tried to look at the issue also from the other side, from the view of customers {--} how they are satisfied with a company store and what they would change about it.
Keywords:
company store; customers; external analysis; internal analysis; marketing research; satisfaction; SWOT analysis; marketingový výzkum; podniková prodejna; spokojenost; SWOT analýza; vnitřní analýzy; vnější analýzy; zákazníci Citation: ALDORF, Martin. Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15831