Název: Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy
Překlad názvu: Reader literacy as a pedagogical concept and the aim of literary teaching
Autoři: ŠVÁROVÁ, Martina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: čtenář; čtenářská gramotnost; čtení s porozuměním; reader; reading literacy; reading with insight
Citace: ŠVÁROVÁ, Martina. Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/13773

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51106


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet