Název: Vliv percepce obtížnosti učiva na vznik miskonceptů ve výuce geografie: výskyt a geneze vybraných miskonceptů
Překlad názvu: Influence of perceived difficulty on the origin of misconceptions in geography tuition: occurance and genesis of selected misconceptions
Autoři: Cimová, Tereza ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Knecht, Petr (oponent) ; Baarová, Barbara (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: geneze miskonceptu; geografická témata; konstruktivismus; miskoncepty; percepce obtížnosti; constructivism; difficulty perception; genesis of misconception; geographical topics; misconceptions

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/177454

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510846


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-23, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet