Název: Uvedení produktu na trh
Překlad názvu: Introduction of the product on the market
Autoři: BÁRTÍKOVÁ, Hana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; marketing; produkt; propagace; společnost; strategie; trh; zákazník; company; customer; market; marketing; price; product; promotion; strategy
Citace: BÁRTÍKOVÁ, Hana. Uvedení produktu na trh. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11952

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50988


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet