Název:
Uvedení produktu na trh
Překlad názvu:
Introduction of the product on the market
Autoři:
BÁRTÍKOVÁ, Hana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit stávající strategii uvedení produktu na trh a navrhnout vhodné řešení. Konkrétním podnikem byla firma ČZ a.s. s výrobním závodem ve Strakonicích. Tato společnost patří k největším strojírenským firmám v České republice. Práce je zaměřena na uvedení vysokozdvižného vozíku D 50 na trh. Potřebné informace k provedení analýzy mi poskytl top management společnosti ČZ a.s. This thesis deals with the valorizing contemporary strategy of the launch of product on the market and to propose right method of solution. I have chosen company ČZ a.s. with production plant in Strakonice. This company is one of the biggest engineering companies in the Czech Republic. Thesis is pointed to introduces to forklift truck D 50 on the market. Top management of ČZ company give it to me all necessary informations to perform analysis.
Klíčová slova:
cena; marketing; produkt; propagace; společnost; strategie; trh; zákazník; company; customer; market; marketing; price; product; promotion; strategy Citace: BÁRTÍKOVÁ, Hana. Uvedení produktu na trh. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11952