Original title:
Uvedení produktu na trh
Translated title:
Introduction of the product on the market
Authors:
BÁRTÍKOVÁ, Hana Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit stávající strategii uvedení produktu na trh a navrhnout vhodné řešení. Konkrétním podnikem byla firma ČZ a.s. s výrobním závodem ve Strakonicích. Tato společnost patří k největším strojírenským firmám v České republice. Práce je zaměřena na uvedení vysokozdvižného vozíku D 50 na trh. Potřebné informace k provedení analýzy mi poskytl top management společnosti ČZ a.s. This thesis deals with the valorizing contemporary strategy of the launch of product on the market and to propose right method of solution. I have chosen company ČZ a.s. with production plant in Strakonice. This company is one of the biggest engineering companies in the Czech Republic. Thesis is pointed to introduces to forklift truck D 50 on the market. Top management of ČZ company give it to me all necessary informations to perform analysis.
Keywords:
company; customer; market; marketing; price; product; promotion; strategy; cena; marketing; produkt; propagace; společnost; strategie; trh; zákazník Citation: BÁRTÍKOVÁ, Hana. Uvedení produktu na trh. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/11952