Název: Útočná reklama v politickém marketingu
Překlad názvu: Attack Advertising in Political Marketing
Autoři: ONDŘEJ, Tomáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: anonymní negativní reklama; negativní politická reklama; postoje potenciálních voličů; srovnávací reklama; útočná politická reklama; anonymous negative advertising; attack political advertising; comparative advertising; negative political advertising; standpoints of potential voters
Citace: ONDŘEJ, Tomáš. Útočná reklama v politickém marketingu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15586

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50936


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet