Original title:
Útočná reklama v politickém marketingu
Translated title:
Attack Advertising in Political Marketing
Authors:
ONDŘEJ, Tomáš Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje a shrnuje využívání útočné (negativní) politické reklamy v České republice v roce 2009. Druhá polovina práce je zaměřena na zjištění a analyzování postojů českých potenciálních voličů k negativní politické reklamě.This bachelor thesis analyzes and summarizes the use of attack (negative) political advertising in the Czech Republic during 2009. The second part of paper is concentrated on the discovery and analysis of the standpoints of the potential Czech voters toward the negative political advertising.
Keywords:
anonymous negative advertising; attack political advertising; comparative advertising; negative political advertising; standpoints of potential voters; anonymní negativní reklama; negativní politická reklama; postoje potenciálních voličů; srovnávací reklama; útočná politická reklama Citation: ONDŘEJ, Tomáš. Útočná reklama v politickém marketingu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15586