Original title: Útočná reklama v politickém marketingu
Translated title: Attack Advertising in Political Marketing
Authors: ONDŘEJ, Tomáš
Document type: Bachelor's theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: anonymous negative advertising; attack political advertising; comparative advertising; negative political advertising; standpoints of potential voters; anonymní negativní reklama; negativní politická reklama; postoje potenciálních voličů; srovnávací reklama; útočná politická reklama
Citation: ONDŘEJ, Tomáš. Útočná reklama v politickém marketingu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15586

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50936


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share