Název: Přínosy a rizika otevření profese učitele na základních školách jedincům bez pedagogického vzdělání
Překlad názvu: Benefits and risks of opening of the profession of a teacher in primary schools to people without pedagogical education
Autoři: Kučerová, Martina ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Skutil, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: učitelství|učitel|učitelská profese|osobnost učitele|kompetence učitele|pedagogické vzdělání|volba učitelské profese|motivace k učitelské profesi|legislativa; teacher|teacher's profession|choice of teacher's profession|teacher's personality|teacher's competencies|teacher's education|motivation for the teacher's profession|legislation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/175586

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509353


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet