Název: Dopad distančního vzdělávání na prožívání učitelů
Překlad názvu: The impact of distance education on the well-being of elementary teachers
Autoři: Loulová, Martina ; Páchová, Anna (vedoucí práce) ; Francová, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 1. stupeň; distanční výuka; kvalitativní výzkum; prožívání; učitelé; distance education; elementary school; quality research; teachers; well-being

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/177135

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509189


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet