Název: Zavádění formativního hodnocení do výuky AJ na 1. stupni ZŠ
Překlad názvu: Embedding Formative Assessment in English Language Teaching in Primary School
Autoři: Buriánková, Zuzana ; Vallin, Petra (vedoucí práce) ; Krátká, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíle učení; formativní hodnocení; kladení otázek; kritéria hodnocení; sebehodnocení; strategie formativního hodnocení; vrstevnické hodnocení; zpětná vazba; criteria; feedback; formative assessment; formative assessment strategies; learning aims; peer-assessment; questioning; self-assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/175377

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-508905


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-09-28, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet