Název:
Výdaje rodin ve vztahu ke sportovním produktům
Překlad názvu:
Family expenses in relation to sports products
Autoři:
Široký, Jan ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název Výdaje rodin ve vztahu ke sportovním produktům Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě dat získaných í ého šetření provést analýzu výdajů domácností České republiky na sportovní produkt a zjistit, která kritéria tyto výdaje ovlivňují. Primární metodou sběru dat byl zvolen kvantitativní způsob dotazování. Přesněji bylo použito elektronické dotazování respondentů prostřednictvím elektronického dotazníku. Pro vytvoření elektronického formuláře byla vybrána společnost Survio, přesněji survio.com. Jedná se o nástroj pro vytvoření online dotazníků, které jsou uživatelům k Celé šetření vyplnilo, a tedy dokončilo, celkem 462 dotazovaných. Jedná se o členy různě početných rodin, kteří rozhodují o rozpočtu rodiny a o její preferenci nákupu či prodeji. Tito členové jsou nazváni jako "hlavy rodin". Výsledky: Na základě získaných dat z dotazníkového šetření byla provedena analýza výdajů domácností České republiky na sportovní produkt. Výsledky výzkumu byly zpracovány a okomentovány v analytické části práce. Výše hrubých měsíčních příjmů a velikost obce, ve které rodina žije, znatelně neovlivňují měsíční výdaje rodin na sportovní produkt. Naopak počet členů domácnosti, počet dětí do věku 18 let žijících v domácnosti, aktivita ve sportu členů rodiny a druhy sportů působí na výdaje rodin na sportovní produkt....Title: Expenditure of families in relation to sports products Objectives: The aim of the bachelor's thesis is to analyze the expenditure of households in the Czech Republic on sports products based on data obtained from a questionnaire survey and to find out which criteria influence this expenditure. Methods: The quantitative method of questioning was chosen as the primary method of data collection. More precisely, electronic questioning of respondents through an electronic questionnaire was used. The company Survio, more precisely survio.com, was chosen to create the electronic questionnaire. It is a tool for creating online questionnaires that are available to users for free. A total of 462 respondents filled in and thus completed the entire survey. These are members of families of various sizes who decide on the family's budget and its preference for buying or selling. These members are referred to as "heads of families". Results: Based on the data obtained from the questionnaire survey, an analysis of the expenditures of households in the Czech Republic on sports products was carried out. The research results were processed and commented in the analytical part of the work. The amount of gross monthly income and the size of the municipality in which the family lives do not significantly affect...
Klíčová slova:
domácnost; produkt; příjmy; rodina; rozpočet; výdaje; budget; expenditure; family; household; income; product