Original title:
Strategie vstupu na zahraniční trh vybrané společnosti
Translated title:
Foreign Market Entry Strategy of the Chosen Company
Authors:
Medek, Michal ; Lustig, Petr (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Tato diplomová práce se zaměřuje na českou společnost JOHNNY SERVIS, s.r.o. a její aktuální záměr, kterým je vstup na zahraniční trh. Po vzájemné diskuzi se společnost rozhodla participovat v této práci a ocenila tuto možnost. Zprvu se rozhodovala mezi více možnostmi v rámci jednotlivých trhů, avšak nakonec se vyjádřila s prosbou o zpracování této práce na vstup na německý trh.
This master’s thesis is focused on the Czech company JOHNNY SERVIS, s.r.o. and its current intention to enter a foreign market. After mutual discussion, company showed interest in help with this issue and be the subject of this thesis. The company considered more markets as the final destination to enter, but in the end asked to focus this thesis for the entry of German market.
Keywords:
analýza trhu; B2B; kulturní aspekty; sanitární vybavení; Strategie vstupu; B2B; cultural aspects; entry strategy; market analysis; sanitary systems
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/208386