Název:
Mobilní hra pro procvičení anglické slovní zásoby
Překlad názvu:
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Autoři:
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat multiplatformní vzdělávací mobilní hru pro procvičování a rozšiřování anglické slovní zásoby. Hra je založena na pravidlech slovní kopané a jí podobných her se slovy a obsahuje režim online hry dvou hráčů proti sobě. Aplikace využívá platformu .NET, kde je implementována v jazycích C# a XAML. Činnost mobilního klienta závisí na vzdálených službách, které byly nasazeny s využitím vhodných cloudových služeb a integračních možností platformy Microsoft Azure. Verze mobilní aplikace pro Android byla publikována prostřednictvím Google Play v režimu přístupu pro testování a ozkoušena na uzavřené skupině uživatelů s vlastními zařízeními. Na základě zpětné vazby z testování byly navrženy možnosti dodatečných vylepšení v oblastech odstranění technických slabin a přidání nových funkcionalit.
The goal of this thesis was to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. The mobile client depends on remote services for its operation. These services were deployed using appropriate cloud services and integration options of the Microsoft Azure platform. An Android version of the application was published on Google Play in limited access for testing and tried on a closed group of users and their devices. Based on user feedback collected from this testing, further improvements were suggested in the areas of removing technical shortcomings and additional functionalities.
Klíčová slova:
.NET; Android; Azure; C#; cloud; educational game; English; mobile application; serverless; vocabulary; Web service; word chain; Xamarin; .NET; Android; angličtina; Azure; C#; cloud; mobilní aplikace; serverless; slovní kopaná; slovní zásoba; vzdělávací hra; Webová služba; Xamarin
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208287