Název: Vztah žáků k mediální výchově a mediální gramotnosti: případová studie Gymnázia Písek
Překlad názvu: Relation of grammar school students to media education and media literacy: case study of Grammar School Písek
Autoři: Havrdová, Monika ; Šimková, Karolína (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gymnázium; mediální gramotnost; mediální komunikace; mediální výchova; média; průřezové téma; případová studie; střední škola; žáci; case study; cross-curricular subject; grammar school; high school; media; media communication; media education; media literacy; students

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174262

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507502


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet