Název: Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Překlad názvu: Research of positioning of brand second hand stores on the Czech market
Autoři: Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budoucnost módy; generace Y; Generace Z; positioning; second handový módní trh; segmentace značek; spotřební chování; brand segmentation; consumer behavior; future of fashion; gen Y; Gen Z; positioning; second hand fashion market

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507039


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet