Original title: Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
Translated title: Marketing communication - customer orientation in the energy company E.ON
Authors: GLÁSEROVÁ, Vladimíra
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising campagne; communication mix; customer orientation; energy company E.On; energy efficiency; MAC/BRAND; marketing communication; energetická efektivita; energetická společnost E.ON; komunikační mix; MAC/BRAND; marketingová komunikace; reklamní kampaň; zákaznická orientace
Citation: GLÁSEROVÁ, Vladimíra. Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15054

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50683


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share