Original title:
Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
Translated title:
Marketing communication - customer orientation in the energy company E.ON
Authors:
GLÁSEROVÁ, Vladimíra Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce zpřehledňuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v energetické společnosti E.ON. Na základě výzkumu MAC/BRAND, diskusí s managery společnosti a vlastních úvah je řešena efektivita jednotlivých nástrojů a návrhy na zlepšení.The dissertation introducec individual tools of marketing communication in the energy company E.ON. According to research MAC/BRAND, diskussions with the company managers and own consideration was solved the efficiency of individual tools and potential improvement suggestions.
Keywords:
advertising campagne; communication mix; customer orientation; energy company E.On; energy efficiency; MAC/BRAND; marketing communication; energetická efektivita; energetická společnost E.ON; komunikační mix; MAC/BRAND; marketingová komunikace; reklamní kampaň; zákaznická orientace Citation: GLÁSEROVÁ, Vladimíra. Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15054