Název:
Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
Překlad názvu:
Marketing communication - customer orientation in the energy company E.ON
Autoři:
GLÁSEROVÁ, Vladimíra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce zpřehledňuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v energetické společnosti E.ON. Na základě výzkumu MAC/BRAND, diskusí s managery společnosti a vlastních úvah je řešena efektivita jednotlivých nástrojů a návrhy na zlepšení.The dissertation introducec individual tools of marketing communication in the energy company E.ON. According to research MAC/BRAND, diskussions with the company managers and own consideration was solved the efficiency of individual tools and potential improvement suggestions.
Klíčová slova:
energetická efektivita; energetická společnost E.ON; komunikační mix; MAC/BRAND; marketingová komunikace; reklamní kampaň; zákaznická orientace; advertising campagne; communication mix; customer orientation; energy company E.On; energy efficiency; MAC/BRAND; marketing communication Citace: GLÁSEROVÁ, Vladimíra. Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15054