Original title:
Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.
Translated title:
Introduction of a new product on the pharmaceutical market.
Authors:
BROŽ, Michal Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] V této bakalářské práci se zabývám procesem uvedení nového výrobku na farmaceutický trh, a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Jedná se o produkt Echinacea 100 + vitamin C společnosti AROMATICA CZ s.r.o. V praktické části pohlížím na problematiku převážně z hlediska 4P. Závěr práce obsahuje zhodnocení postupu uvedení produktu na trh a návrh možných změn.This bachelor thesis focuses on an introduction of a new product of the AROMATICA CZ s.r.o. company on the pharmaceutical market. The aim of the thesis is to analyze the process of the introduction of the product and suggest possible improvements.
Keywords:
distribution; marketing; pharmaceutical market; price; product; promotion; cena; distribuce; farmaceutický trh; marketing; produkt; propagace Citation: BROŽ, Michal. Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14970