Název:
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
Překlad názvu:
Private brands in a chosen trading unit
Autoři:
KOMEDOVÁ, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářské práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané obchodní jednotce. Skládá se ze dvou částí. První částí je literární rešerše a druhou částí je marketingový výzkum. Výsledky marketingového výzkumu jsou porovnány s agenturním marketingovým výzkumem. Nakonec jsou uvedeny návrhy na zlepšení prezentace privátních značek.Bachelor thesis is aimed at private trademarks in choosen trade unit. The thesis consist of two parts. The first part is literature retrieval with some theoretical informations associated with theme of bachelor thesis. The second part includes marketing research and comparing the results of my marketing research with agency marketing research. In the end I suggested some recommendation to improve presentation of private trademarks.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; obchodní (výrobní) značka; privátní značka; spotřebitel a reklamace; značka; brand; consumer and reclamation; marketing research; private trademark; trade mark Citace: KOMEDOVÁ, Monika. Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14927