Original title:
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
Translated title:
Private brands in a chosen trading unit
Authors:
KOMEDOVÁ, Monika Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářské práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané obchodní jednotce. Skládá se ze dvou částí. První částí je literární rešerše a druhou částí je marketingový výzkum. Výsledky marketingového výzkumu jsou porovnány s agenturním marketingovým výzkumem. Nakonec jsou uvedeny návrhy na zlepšení prezentace privátních značek.Bachelor thesis is aimed at private trademarks in choosen trade unit. The thesis consist of two parts. The first part is literature retrieval with some theoretical informations associated with theme of bachelor thesis. The second part includes marketing research and comparing the results of my marketing research with agency marketing research. In the end I suggested some recommendation to improve presentation of private trademarks.
Keywords:
brand; consumer and reclamation; marketing research; private trademark; trade mark; marketingový výzkum; obchodní (výrobní) značka; privátní značka; spotřebitel a reklamace; značka Citation: KOMEDOVÁ, Monika. Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14927