Název:
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing communication of the company
Autoři:
Horáček, Lukáš ; Paďourová, Tereza (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v konkrétní společnosti, dále označované jako Truhlářství Augusta. V první části se zaměřuji na teoretická východiska a úvod do marketingu jako takového, z čehož je čerpáno také v dílčích kapitolách. Analytická část obsahuje analýzu marketingového a komunikačního mixu, dále pak analýzu marketingového prostředí. Následující část přináší konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu. Uvádím zde možnosti na zvýšení povědomí o značce v rámci internetového prostředí, zejména pomocí sociálních sítí a vlastních webových stránek, dále využití volných ploch k umístění reklamy, náborovou kampaň v prostředí sociálních sítí, návrhy na propagační materiály, možnosti lokálního sponzoringu a také využití oborových výstav. Závěr práce obsahuje odhad nákladovosti příslušných návrhů a jejich celkové zhodnocení.
This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication in the concrete company called Truhlářství Augusta. In the first part I focus on the theoretical basis and introduction into marketing issues. These information are essential for subchapters of the thesis. The analytical part contains analysis of marketing and communication mix. The next part brings concrete proposals to improve the current situation. Based on that, I present opportunities to increase brand awareness in the Internet environment, especially through social media and company website, the possibility of using free space for advertising, recruitment campaign in the social media environment, proposals for promotional materials, local sponsorship opportunities and the use of fairs. The final part contains an estimate of the cost of the relevant proposals and their overall evaluation.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207985