Název: Procedurálně generovaná krajina ve fragment shaderu
Překlad názvu: Procedurally Generated Landscape in Fragment Shader
Autoři: Leitner, Denis ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: atmosphere; clouds; fractal; fragment shader; light scattering; Mie scattering; noise; procedural textures; procedurally generated graphics; procedurally generated terrain; Rayleigh scattering; raymarching; SDF; volumetric rendering

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207815

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-505339


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet