Název:
Zámek
Překlad názvu:
Lock
Autoři:
Čech, David ; Motal, Tomáš (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce kombinuje autorský komiks a gamebook. Po vzoru klasických gamebooků je narativ členěn do očíslovaných segmentů, mezi kterými hráč volí. V rámci tematického zaměření se práce soustředí na architekturu, zejména na interiéry a jejich vzájemné propojení s vybranými předměty. Jednotlivé segmenty v tomto případě odpovídají konkrétním fyzickým prostorům ilustrované budovy. Práce obsahuje minimum textu a hlavní část informací se zde komunikuje skrze obraz. Výstupem bakalářské práce je papírová podoba autorského interaktivního komiksu, jehož základním obsahem je série navazujících ilustrací. Na základě číselné navigace se lze pohybovat mezi jednotlivými stránkami a poskládat tak obraz situace, kterou se příběhová část práce zabývá. Cílem práce je vytvoření autorského interaktivního komiksu, který nestojí na textu, ale nechává hráče interagovat přímo s vizuálem prostředí.
The bachelor's thesis combines an artist's comic book and a gamebook. Following the example of classic gamebooks, the narrative is divided into numbered segments between which the player chooses. Thematically, the work focuses on architecture, especially on the interiors and their interconnection with the selected objects. In this case, the individual segments correspond to the specific physical spaces of the illustrated building. The work contains a minimum of text and the main part of the information is communicated through the image. The output of the bachelor's thesis is a paper version of the artist's interactive content. The main part of the content is a series of consecutive illustrations. Using the numeric navigation, the player can move between pages and thus compose a picture of the situation that the story part of the work presents. The aim of the work is the creation of an artist's interactive comic book, that is not based on the text, but lets the player interact directly with the visual environment.
Klíčová slova:
gamebook; hra; hádanka; ilustrace; interaktivní komiks; komiks; zámek; comics; game; gamebook; illustration; interactive comics; palace; puzzle
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206947