Název: Tvorba marketingových strategií při budování goodwill stavebního podniku
Překlad názvu: Creating marketing strategies in building goodwill construction company
Autoři: Rumanová, Beáta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Goodwill; marketing; marketingové strategie; stavební podnik; značka; ßrandßetaTM; brand; construction company; Goodwill; marketing; marketing strategies; ßrandßetaTM

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206865

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-504418


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet