Název:
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Překlad názvu:
Application of marketing mix in public administration
Autoři:
Lunterová, Sára ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca je zameraná na marketing, nástroje marketingového mixu a jeho interpretáciu v rámci verejnej správy. Teoretická časť sa zaoberá pojmami ako marketing, marketingový mix, verejná správa a marketingový výskum. Konkrétne ide o využitie marketingového mixu vo verejnom sektore. Práca, za pomoci marketingového výskumu, hodnotí komunikáciu projektu presunu hlavného nádražia v Brne s verejnosťou. Výsledkom práce je odporučenie na zefektívnenie propagácie tohto projektu.
The bachelor thesis is focused on marketing, the tools of the marketing mix and its interpretation in public administration. The theoretical part deals with concepts such as marketing, marketing mix, public administration and marketing research. Specifically, it is the use of the marketing mix in the public sector. The work - with the help of marketing research - evaluates the communication of the project of moving the main railway station in Brno with the public. The result of the work is a recommendation to streamline the promotion of this project.
Klíčová slova:
communication mix; Marketing; marketing mix; marketing research; public administration
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206856