Original title:
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Translated title:
Proposal to improve the marketing communication of the company
Authors:
Ščudla, Roman ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Havíř, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci v rámci nebankovní společnosti poskytující spotřebitelské úvěry fyzickým osobám. V první části jsou uvedeny základní pojmy marketingu, marketingový a komunikační mix a analýzy. Analytická část popisuje konkrétní společnost a zpracovává údaje uvedené v předešlé části na míru společnosti. Na základě dostupných a analyzovaných údajů je zpracována poslední část a to návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
The bachelor thesis deals with Marketing Communication within a non-banking company providing consumer loans to individuals. The first part presents the basic concepts of marketing, marketing and communication mix and analysis. Analytical describes a specific company and processes the data listed in the previous section tailored to the company. Based on the available and analyzed data, the last part is processed, namely proposals for improving the company's marketing communication.
Keywords:
communication mix; loans; marketing communication; marketing mix; non - banking company; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový mix; nebankovní společnost; půjčky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/206486