Název:
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing communication of the company
Autoři:
Fíbek, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Význam práce spočívá v návrhu řešení, které může být implementováno do popsané společnosti. Obsahem je seznámení s firmou a jejími současnými postupy v oblasti marketingové komunikace. Následně jsou navrhována řešení, která jsou založena na popsaných nedostatcích.
This bachelor ´s thesis deals with a proposal to improve the marketing communication of a chosen company. The meaning of the work is in the design of a solution that can be implemented in the described company. The work is mainly about getting familiar with the company and its current practices in the field of marketing communication. Then, I propose solutions that are based on the described shortcomings.
Klíčová slova:
analýza; Komunikace; komunikační kanály; komunikační mix; marketingová komunikace; návrh; Porterova analýza; reklama; sociální sítě; advertising; analysis; Communication; communication channels; communication mix; design; marketing communication; Porter's analysis; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206485