Název:
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of International Marketing Strategy of a Selected Company
Autoři:
Bartoš, Marek ; Bednář, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca je zameraná na návrh novej medzinárodnej marketingovej stratégie pre vybranú spoločnosť. Práca je tvorená tromi časťami. Prvá časť je zameraná na teoretické východiská, definície a analýzy z oblasti marketingu. V druhej časti je predstavená vybraná spoločnosť, na ktorú sa aplikujú analýzy vnútorného a vonkajšieho prostredia. Na záver v tretej, návrhovej časti sú stanovené návrhy nových marketingových aktivít vybranej spoločnosti pre vstup na zahraničný trh.
The Master's Thesis is focused on the proposal of a new international marketing strategy for a selected company. The work consists of three parts. The first part is focused on the theoretical background, definitions, and analyses in the field of marketing. The second part presents a selected company to which analysis of the internal and external environment are applied. Finally, in the third, suggestion part, proposals for new marketing activities of the selected company for entering the foreign market are set.
Klíčová slova:
advertising; company; customer; online marketing; research and development
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206023