Název:
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
Překlad názvu:
Marketing communication of non-state and non-profit organisations in the area of consumer protection
Autoři:
JOHNOVÁ, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace Občanského sdružení spotřebitelů TEST a také z části Sdružení obrany spotřebitelů a Sdružení českých spotřebitelů. Potřebné informace jsou zjišťovány dotazníkovým šetřením, rozhovorem a také analýzou webových stránek organizace z pohledu obyčejného uživatele. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena opatření, jak stávající marketingovou komunikaci Občanského sdružení spotřebitelů TEST zlepšit.This work is concerned with analysis of marketing communication tools used by the TEST Civic Association of Consumers and partially also the Association for Defence of Consumers and the Association of Czech Consumers. The necessary information was obtained using a questionnaire survey, interview and also analysis of the organisation?s website from the viewpoint of a normal user. Measures on how to improve existing marketing communication used by the TEST Civic Association of Consumers, are proposed on the basis of the established results.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; neziskové organizace; ochrana spotřebitele; consumer protection; marketing communication; non-profit making organisations Citace: JOHNOVÁ, Michaela. Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18729