Název: Marketingový mix podniku
Překlad názvu: Marketing Mix of the Company
Autoři: Kabát, Adam ; Kabát, Miroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; STEEP; SWOT; marketing; marketing mix; STEEP; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205178

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502765


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet