Original title:
Spokojenost zákazníků
Translated title:
Customer Satisfaction
Authors:
Oskorip, Martin ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. V teoretické části je obsaženo objasnění důležitých pojmů, ze kterých bude vycházet následná analytická část. Po teoretické části následuje analýza současné situace vybrané společnosti. Bude obsahovat popis vnějšího i vnitřního prostředí firmy, na které naváže dotazníkové šetření i s jeho vyhodnocením. Poslední část práce se bude zabývat vlastními návrhy, kde bude představen soubor opatření, která budou vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis deals with the analysis of customer satisfaction in selected company. The theoretical part contains an explanation of important terms, which will be the basis for the subsequent analytical part. The theoretical part is followed by an analysis of the current situation in selected company. It will contain a description of the external and internal environment of the company, followed by a questionnaire survey and its evaluation. The last part of the thesis will deal with the actual proposals, where a set of measures will be presented that will lead to increased customer satisfaction.
Keywords:
customer; customer satisfaction; marketing; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; marketing; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/205066