Název:
Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal
Překlad názvu:
The marketing plan of building a beachvolleyball court
Autoři:
Žďárská, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Tejhal, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu pro výstavbu hřiště na plážový volejbal, který bude sloužit jako návrh na rozšíření sportovního areálu tělovýchovné jednoty Sever Žatec. Metody: K dosažení cílů jsem použila metodu SWOT analýzy, která slouží pro rozbor silných a slabých stránek a pro odhad příležitostí a hrozeb projektu, dále metodu párového porovnání, která analyzuje konkurenci na základě více kritérií a metodu zkoumání dokumentů, pozorování a neformálních rozhovorů. Výsledky: Práce podrobně popisuje postup výstavby hřiště na plážový volejbal, poukazuje na úskalí a možné chyby, zdůrazňuje výhody nového hřiště a navrhuje jeho využití. Klíčová slova: Plážový volejbal, marketingový plán, marketingový mix služeb, SWOT analýza, metoda párového porovnání, metoda zkoumání dokumentů, metoda pozorování, neformální rozhovor, občanské sdružení.(English version) Title: Marketing plan of building a beachvolleyball court Objectives: The objective of my dessertation is to make a project of building a beachvolleyball court. The project will serve as concept for expansion of sports club Sever Žatec. Methods: For reaching the objectives I have used a SWOT analysis of the strenghts, weaknesses, opportunities and threats of the project, than paired comparison analysis, that analyze competing business, the method of documents researching, observation and informal interview. Results: The dissertation describes the building of beachvolleyball court in detail, shows possible problems, advantages and possibilities of usage. Keywords: Beachvolleyball, marketing plan, service marketing mix, SWOT analysis, paired comparison analysis, documents researching, observation, informal interview, non- governmental organisation.