Název: Specifika pedagogického přístupu k počátku klavírního vyučování u žáků různých věkových kategorií
Překlad názvu: Methodological Specifics of Beginner Piano Teaching of Students of Different Ages
Autoři: Mihulková, Šárka ; Tichá, Libuše (vedoucí práce) ; Kopecká, Věra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bloky v učení; hudebně-psychologický vývoj jedince; klavírní vyučování; klavírní školy pro začátečníky; motivace k učení; pedagogický přístup; specifické poruchy učení; učební styly; začátečníci; beginner learners; beginner piano books; general and music-specific psychological development; hindrances to learning; learning and teaching styles; learning disabilities; methodological specifics; motivation to learn; piano teaching

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67891

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-499076


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet