Original title: Specifika pedagogického přístupu k počátku klavírního vyučování u žáků různých věkových kategorií
Translated title: Methodological Specifics of Beginner Piano Teaching of Students of Different Ages
Authors: Mihulková, Šárka ; Tichá, Libuše (advisor) ; Kopecká, Věra (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: beginner learners; beginner piano books; general and music-specific psychological development; hindrances to learning; learning and teaching styles; learning disabilities; methodological specifics; motivation to learn; piano teaching; bloky v učení; hudebně-psychologický vývoj jedince; klavírní vyučování; klavírní školy pro začátečníky; motivace k učení; pedagogický přístup; specifické poruchy učení; učební styly; začátečníci

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67891

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-499076


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-09


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share