Název: Sémiotická analýza animované reklamy
Překlad názvu: Semiotic analysis of animated ads
Autoři: Drahotová, Klára ; Svoboda, Aleš (vedoucí práce) ; Sluková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: animace; animovaná reklama; denotace; konotace; kódování; obraz; reklama; sémiotická analýza; sémiotika v reklamě; televizní reklama; advertising; animated ad; animation; connotation; denotation; encoding; image; semiotic analysis; semiotic in advertising; TV advertisening

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/66810

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-498804


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet