Název: Labyrinty - nástroj rozvoje orientace v prostoru a rovině u předškolních dětí
Překlad názvu: Labyrinths - in the role of an instrument developping space and plane orientation of pre-school child
Autoři: Černá, Lenka ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dítě předškolního věku; labyrinty; prostorová orientace; předmatematická gramotnost; rovinná orientace; užité metody a formy řešení; applied methods and phormes of solution; labyrinths; plane orientation; pre-mathematical literacy; Pre-school children; space orientation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74216

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-498669


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet