Název:
Integrace žáků se specifickými poruchami učení na středních školách na Strakonicku
Překlad názvu:
The integraction of students with specific disorders of learning at secondary schools in region Strakonice
Autoři:
ZÁVOROVÁ, Marta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V práci se zabývám problematikou specifických poruch učení (SPU). Zvyšuje se počet dětí s SPU, které studují na SŠ. Učitelé zastupují v procesu vzdělávání jedince hlavní pozici. Znalost problematiky specifických poruch je základní podmínkou úspěšného zařazení jedince s SPU do prostředí běžné střední školy. Výsledky práce ukazují, že učitelé na středních školách jsou s problematikou SPU méně obeznámeni.In work I deal with issues of specific learning disorders (SLD). The number of pupils with SLD who study to secondary schools, is rising. Teachers have the most important position in the process of education for individuals. Knowledge of specific learning disorders is crucial for successful integration of individuals with such problems into regular secondary schools. Results of work show that, the teachers at secondary schools are not familiar with specific learning disorders.
Klíčová slova:
Adolescence; integrace; reedukace; specifické poruchy učení; Adolescence; integration; reeducation; specific disorders of learning Citace: ZÁVOROVÁ, Marta. Integrace žáků se specifickými poruchami učení na středních školách na Strakonicku. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/13015