Název:
Analýza trhu průmyslových laserů a návrh marketingové strategie pro společnost MEGAFLEX, s.r.o.
Překlad názvu:
Market analysis of industrial marking lasers and draft marketing strategy for the company MEGAFLEX
Autoři:
Valterová, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje trh průmyslových značících laserů v České republice. V teoretické části jsou popsány vhodné metody strategické situační analýzy pro B2B trh. Strategická situační analýza je rozdělena na informační a porovnávací část. V aplikační části je charakterizován trh značících průmyslových laserů a popsáno makro-, mikro- a vnitřní prostředí společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o. Dílčím cílem práce také bylo navrhnout marketingovou strategii společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o., která bude sloužit jako podklad pro vypracování konkrétního strategického marketingového plánu.This master thesis is focuses on a market analysis of industrial marking lasers in the Czech Republic. In the theoretical part are described appropriate methods of strategic analysis for Business-to-Business market. The strategic analysis is divided into two parts, descriptive and comparative one. The application part characterizes the market of industrial marking lasers and describes also macro, micro and internal environment of the company MEGAFLEX. A partial goal of this thesis is to propose a marketing strategy, which can be used as a basis for the development of strategic marketing plan.
Klíčová slova:
Laser; marketingová strategie; Strategická situační analýza; Laser; Marketing strategy; Strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8992