Název: Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim
Překlad názvu: Using the GAP Model of Service Quality in the FITcentrum Chrudim
Autoři: Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: FITcentrum Chrudim; GAP model kvality služeb; kvalita služeb; spokojenost zákazníků; sportovní služba; customer satisfaction; fitness center Chrudim; GAP model of service quality; service quality; sports service

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72310

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-497965


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet