Original title: Privátní značky
Translated title: Private Labels
Authors: VASTL, Martin
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; brand management; co-brading; consumer; Private label; retailer; co-brading; obchodní řetězec; Privátní značka; spotřebitel; výrobní značka; řízení značek
Citation: VASTL, Martin. Privátní značky. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/10816

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-49786


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share