Original title:
Propagace pro vybranou firmu
Translated title:
Promotion for selected company
Authors:
KUBÍKOVÁ, Tereza Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat propagaci ve firmě MASTERPIECE a vlivy prostředí, ve kterém se firma nachází. Z analýzy a získaných dat poté vyplynula konkrétní představa o realizování reklamní kampaně za účelem otevření nové obchodní jednotky.The aim of my bachelor thesis is to analyze the promotion in the company selling designer clothes Masterpiece. The owner is thinking of opening a new business and my thesis should help in the decision to create and realize an advertising campaign.
Keywords:
ad campaign; advertisement; business environment; marketing; promotion; marketing; podpora; prostředí podniku; reklama; reklamní kampaň Citation: KUBÍKOVÁ, Tereza. Propagace pro vybranou firmu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12815