Original title:
Strategie malé maloobchodní firmy
Translated title:
The strategy of the small retailer
Authors:
Keslerová, Kateřina ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malé maloobchodní firmy. Práce se zaměřuje na hodnocení marketingového mixu a konkurenční strategie. Snažím se v práci popsat celkové konkurenční postavení firmy na českém trhu a její možnosti konkurenceschopnosti a ekonomické efektivnosti v budoucnosti.The aim of my thesis is the description and the analysis of the strategy. The thesis appreciate the Marketing mix of the retailer and the competitive strategy. I tried to describe the whole competitive position of the retailer in the market and the ability to compete.
Keywords:
Marketing mix; The ability to compete; The competitive strategy; Konkurenceschopnost; Konkurenční strategie; Marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8971