Název: Marketingová komunikace značky Dermacol na českém trhu v letech 2010-2012
Překlad názvu: Marketing communications of the brand Dermacol on the Czech market in the years 2010-2012
Autoři: Krulišová, Eva ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dermacol; jazyková analýza; komunikační mix; kosmetika; marketingový mix; značka; brand; communication mix; cosmetics; Dermacol; linguistic analysis; marketing mix

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52502

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-495322


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet