Název: Web 2.0-online marketing nové generace, výklad pojmů
Překlad názvu: Web 2.0.-online marketing of new generation, key words definition
Autoři: Zvára, Milan ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Kot, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108438

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-493592


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet