Název:
Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu
Překlad názvu:
Marketing plan for an installation of a ski resort
Autoři:
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu Cíle: Cílem práce je zpracovat marketingový plán pro nový lyžařský areál, který se bude nacházet v blízkosti Železné Rudy. V souvislosti s marketingovým plánem je nutné provést marketingový průzkum trhu a analýzu konkurence. Metody: V rámci průzkumu trhu je zvolena metoda písemného dotazování. Co se týká analýzy konkurence, jsou posuzovaná kritéria bodově ohodnocena na škálách a je jim přisouzena příslušná váha. Váha je stanovena metodou pořadí. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je marketingový plán uvádějící podrobný popis použité propagační strategie, personálního obsazení, ekonomického vyčíslení, prostorového řešení a dalších. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingový výzkum, SWOT analýza, Marketingové cíle, Marketingová strategie, RozpočetTitle: Marketing plan for an installation of a ski resort Goals: The goal of this study is to construct the marketing plan for the new ski resort situated in an area Železnorudsko. In connection with the marketing plan it is necessary to make the marketing research and the analysis of the competition. Methods: As for marketing research, the method of a written interrogation is chosen. As far as the analysis of the competition is concerned, the assessed criterions are evaluated on a point scale and the appropriate weight is attributed to them. The weight is determined by the method of an order. Results: The result of the Bachelor Thesis is the marketing plan consisting of the detailed description of the used promotional strategy, the personal plan, the economic enumeration, the spatial resolution etc. Keywords: Marketing plan, Marketing research, SWOT analysis, Marketing goals, Marketing strategy, Budget
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Marketingové cíle; Marketingový plán; Marketingový výzkum; Rozpočet; SWOT analýza; Budget; Marketing goals; Marketing plan; Marketing research; Marketing strategy; SWOT analysis